گلبرگی از نگارستان غدیریه


 
  بازدید از پژوهشکده حرم احمدی و محمدی (ع) شیراز ...

    با همت و تلاش مدیریت محترم و معاونت پژوهش مدرسه علمیه غدیریه و رایزنی های لازم با پژوهشکده حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)  کارگاه مقاله نویسی  برگزار شد.

خانم نجفی معاون پژوهش مدرسه علمیه غدیریه گفت:برگزاری کارگاه های مقاله نویسی با حضور اساتید مجرب در منجر به کسب تجربه طلاب در زمینه پژوهشی می گردد.

ایشان شرکت در کارگاه های مقاله نویسی امری ضروری برای طلاب دانست و گفت:پژوهش و تحقیق دارای فرمولی خاص نیست که محقق حول محور آن فرمول به گردآوری  اطلاعات بپردازد، بلکه باید با شرکت در کارگاه های مختلف و کسب تجربه از اساتید و… می تواند در زمینه تحقیق و پژوهش موفق گردد

 

موضوعات: کانون پژوهش, طلاب, ساعات پژوهش, بازدیدها
[یکشنبه 1398-09-24] [ 02:27:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  بازدید از کتابخانه و عضویت رایگان ...

طلاب مدرسه علمیه غدیریه به همراه معاونت پژوهش از کتابخانه دانشگاه علمی کاربردی غدیر بازدید نمودند.

    «خدیجه نجفی» معاون پژوهش مدرسه علمیه غدیریه گفت: کتاب گنجینه عظیمی است که افراد مانوس با خود را از اطلاعات وسیعی غنی می سازد.

     ایشان بازدید از کتابخانه و اشنایی طلاب جدید الورود با منابع و بخش های مختلف کتابخانه ضروری دانست و گفت: اگر طلاب با کتابها، منابع و بخش های مختلف کتابخانه آشنا شوند به راحتی می توانند با نویسندگان مختلف آشنا شوند و از تجربیات آنها استفاده کنند و زمینه های رشد و ترقی را سریع تر طی کنند .

       در حاشیه این بازدید مسئول کتابخانه از عضوگیری رایگان در هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد و طلاب به صورت رایگان عضو کتابخانه شدند.

غدیریه

بازدید از کتابخانه

موضوعات: کانون پژوهش, بازدیدها
[دوشنبه 1398-08-20] [ 09:19:00 ق.ظ ]



 لینک ثابت