گلبرگی از نگارستان غدیریه


 
  شرکت در همایش وحدت حوزه و دانشگاه ...

موضوعات: کانون پژوهش, طلاب, کادر و اساتید, سایر
[چهارشنبه 1398-09-27] [ 02:45:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  شرکت در همایش واکاوی نقش زنان در عرصه های مختلف ...

 

موضوعات: کانون پژوهش, طلاب, کادر و اساتید, سایر
[دوشنبه 1398-09-25] [ 02:40:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  میزگرد ضرورت تالیف مقالات علمی ...

به گزارش پایگاه خبری-اطلاع رسانی حوزه های علمیه خواهران، در راستای شعار هفته پژوهش و نهادینه کردن شعار دومین روز هفته پژوهش میزگردی با حضور طلاب مستعد برگزار کرد.

«خدیجه نجفی» معاون پژوهش مدرسه علمیه غدیریه شیراز در جمع طلاب گفت: یک محقق زمانی می تواند صاحب ایده و اثری مفید شود؛ که ذهنی خلاق داشته باشد ودر راستای تولیدات علمی بتواند مقالات علمی در ابعاد مختلف تالیف کند

وی گفت:صدور بیانیه گام دوم از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ضرورت تالیف مقالات علمی از سوی بانوان پژوهشگر دوچندان می کند.

ایشان افزود:امروزه حضور طلاب فعال در زمینه تالیف مقالات علمی باید پررنگ تر از قبل باشدزیرا هدف اصلی بیانیه گام دوم حرکت به سمت و سوی متمدن سازی است و این محقق نمی شود جز با انجام کارهای علمی و بالا رفتن سطح علم و آگاهی جویندگان علم و دانش.

خانم نجفی ضعف در تولید مقالات علمی را ضعف در آموزش پژوهش محور دانست و گفت:اگراساتید در لابه لای آموزش‌های پژوهش محور، طلاب را موظف به انجام کارهای تحقیقاتی به‌صورت عملی کنند، طلاب پژوهشگر پویاتر و روحیه پژوهشی آنهاتقویت می گردد.

ایشان در پایان از پژوهشگران خواست به هدف و علت و چرایی قدم نهادن خود، در حوزه و کسب علم و دانش، فکر کنند و به استعدادیابی بپردازند و در عرصه هایی که استعداد و علاقه دارند با نگاه علمی در راستای متمدن سازی گام بردارند و تولیدات علمی خود را در نشریه های علمی به نمایش بگذارند

موضوعات: کانون پژوهش, طلاب, ساعات پژوهش, آموزه های غیرکارگاهی, میزگردها
 [ 02:37:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  کارگاه مقاله نویسی گام های بنیادین تدوین مقالات علمی ...

با همت و تلاش مدیریت محترم و معاونت پژوهش مدرسه علمیه غدیریه و رایزنی های لازم با پژوهشکده حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)  کارگاه مقاله نویسی  برگزار شد.

خانم نجفی معاون پژوهش مدرسه علمیه غدیریه گفت:برگزاری کارگاه های مقاله نویسی با حضور اساتید مجرب، منجر به کسب تجربه طلاب در زمینه پژوهشی می گردد.

ایشان شرکت در کارگاه های مقاله نویسی امری ضروری برای طلاب دانست و گفت:پژوهش و تحقیق دارای فرمولی خاص نیست که محقق حول محور آن فرمول به گردآوری اطلاعات بپردازد، بلکه باید با شرکت در کارگاه های مختلف و کسب تجربه از اساتید و… می تواند در زمینه تحقیق و پژوهش موفق گردد.

موضوعات: کانون پژوهش, طلاب, کادر و اساتید, ساعات پژوهش, آموزه های کارگاهی
 [ 02:32:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  بازدید از پژوهشکده حرم احمدی و محمدی (ع) شیراز ...

    با همت و تلاش مدیریت محترم و معاونت پژوهش مدرسه علمیه غدیریه و رایزنی های لازم با پژوهشکده حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)  کارگاه مقاله نویسی  برگزار شد.

خانم نجفی معاون پژوهش مدرسه علمیه غدیریه گفت:برگزاری کارگاه های مقاله نویسی با حضور اساتید مجرب در منجر به کسب تجربه طلاب در زمینه پژوهشی می گردد.

ایشان شرکت در کارگاه های مقاله نویسی امری ضروری برای طلاب دانست و گفت:پژوهش و تحقیق دارای فرمولی خاص نیست که محقق حول محور آن فرمول به گردآوری  اطلاعات بپردازد، بلکه باید با شرکت در کارگاه های مختلف و کسب تجربه از اساتید و… می تواند در زمینه تحقیق و پژوهش موفق گردد

 

موضوعات: کانون پژوهش, طلاب, ساعات پژوهش, بازدیدها
[یکشنبه 1398-09-24] [ 02:27:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت