به گزارش پایگاه خبری- اطلاع رسانی حوزه های علمیه خواهران، به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) و گرامی داشت هفته زن و روز مادر، اولین همایش مادران فاطمیویژه طلاب و مادران نقش آفرین کمیته امداد امام خمینی(ره) با همکاری واحد پژوهش مدرسه علمیه غدیریه و اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) شیراز برگزار گردید.

    «محمدصادق محرابی» مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس، با اشاره به سیره تربیتی حضرت زهرا(سلام الله علیها) گفت: بر اساس تحقیقات انجام شده حضرت زهرا(سلام الله علیها)  علاوه بر سوره کوثر، مصداق آیات متعددی در قرآن کریم می باشد. این بانوی بزرگ با تربیت دینی فرزندان خود نقش اساسی در استحکام خانواده ایفا کردند. چرا که یکی از مهمترین وظایف زن در استحکام کانون خانواده، تربیت فرزندان می باشد.

    «حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق محرابی» با اشاره به مشکلات ناشی از بی توجهی زنان به تربیت فرزندان و فروپاشی کانون خانواده در جامعه کنونی گفت: امروزه تربیت فرزند بر اساس آموزه های دین بسیار کم رنگ شده و در بعضی از خانواده ها پدران مانع این نوع تربیت هستند؛ که بعدها در دوران جوانی با مشکلاتی روبرو می گردند که ناشی از بی توجهی به تربیت دینی فرزندان می باشد و توجه به این امر مهم (تربیت) باعث می شود، خانواده ها روز به روز از استحکام بیشتری برخوردار گردند و اعضای خانواده از وجود یکدیگر در خانه لذت می برند.  

     درحاشیه این همایش از میان طلاب مدارس سراسر استان، که با ارسال مقالاتی به دبیرخانه همایش، با هم به رقابت پرداختند؛ به سه نفر از برندگان، لوح تقدیر و جوایزی اهدا گردید.    

 

غدیریه شیراز

 

غدیریه شیراز غدیریه شیراز

موضوعات: همایش ها و جشنواره ها
[سه شنبه 1397-12-07] [ 06:20:00 ب.ظ ]