گلبرگی از نگارستان غدیریه


 
  نمایشگاه تازه های کتاب ...

    کانون پژوهش مدرسه علمیه غدیریه در راستای فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی، نمایشگاه تازه های کتاب، به مدت ده روز ویژه طلاب و عموم برگزار کرد.

    «خدیجه نجفی» معاون پژوهش مدرسه علمیه غدیریه شیراز گفت: به مناسبت هفته کتابخوانی و هفته وحدت، نمایشگاه تازه های کتاب با موضوعات: (وحدت، اخلاق، رمان های به روز، درمورد سیره شهدا، کتب سیره اهل بیت (علیهم السلام) در قالب داستان، سبک زندگی و…) با هدف ترویج و نهادینه شدن فرهنگ کتاب و کتابخوانی، ویژه طلاب و عموم به مدت ده روز توسط طلاب فعال کانون پژوهش برگزار شد.

غدیریه

غدیریه

موضوعات: کانون پژوهش, نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و تازه های کتاب
[شنبه 1398-08-11] [ 09:01:00 ق.ظ ]



 لینک ثابت

  نمایشگاه تازه های کتاب ...

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و هفته بسیج، واحد پژوهش مدرسه علمیه غدیریه شیراز، نمایشگاه تازه های کتاب به مدت یک هفته همراه با تخفیف ویژه طلاب و دانشجویان برگزار نمود.

به گزارش پایگاه خبری-اطلاع رسانی حوزه های علمیه خواهران، «خانم نجفی» معاون پژوهش و مدرس مدرسه علمیه غدیریه شیراز با اشاره به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر اهمیت کتاب و کتاب خوانی گفت: امروزه یکی از واجبات و ارکان اصلی زندگی هر فردی کتاب و کتاخوانی است که طلاب و داشجویان باید از کتاب هایی که در حوزه های مختلف به چاپ می رسد آگاهی داشته باشند تا بتوانند نیاز خود و جامعه را پاسخ گو باشند.

 غدیریه شیراز

موضوعات: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و تازه های کتاب
[یکشنبه 1397-08-20] [ 05:56:00 ب.ظ ]



 لینک ثابت

  نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی ...

واحد پژوهش مدرسه علمیه غدیریه شیراز، با همکاری اعضای کانون پژوهش، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی اساتید و تازه های کتاب پژوهشی، به مدت ده روز (شنبه 22 /02/97 تا دوشنبه 97/02/31 ) ویژه طلاب حوزه علمیه غدیریه، دانشجویان دانشگاه علمی-کاربردی و موسسه قرآنی غدیر برگزار نمود. 

    «خانم نعمتی» مدیر مدرسه علمیه غدیریه شیراز گفت: نمایشگاه های دستاوردهای پژوهشی و تازه های کتاب کتابخانه، طلاب را به سمت و سوی پژوهش سوق می دهد و دشواری مسیر را برای آنها اسان می گرداند و آنها با مشاهده مقالات و پروژه های علمی اساتید و دیگر محققان و با نوع و ساختار مقاله نویسی آشنا می شوند.

    «خانم نجفی» معاون پژوهش مدرسه علمیه غدیریه شیراز، هدف از برگزاری این نمایشگاه را ایجاد ارتباط میان مخاطب و محقق، افزایش انگیزه و تقویت روحیه پژوهشگری طلاب و دانشجویان دانست و گفت: هر پژوهشگر و محقق برای شروع کار باید با تازه های کتاب در زمینه پژوهش آشنا باشد و حداقل در طول ماه 20 الی 40 مقاله و پایان نامه مطالعه کند؛ زیرا مطالعه مقالات علمی و پایان نامه ها از طرفی باعث بالا رفتن اطلاعات محقق می گردد و از طرفی دیگر قدرت نقادی و روحیه پژوهشگری محقق را تقویت می کند و با زبان های نوشتاری مقالات، نوع چینش مطالب و … آشنا می گردد. 

دستاوردهای پژوهشی غدیریه شیراز 5

دستاوردهای پژوهشی غدیریه شیراز 4

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی غدیریه شیراز 1

http://pooyesh.whc.ir/system/search?txtSearch=%D8%BA%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%87+%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%B2&subdomain=22&ntype=0

 

موضوعات: کانون پژوهش, نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و تازه های کتاب
[دوشنبه 1397-02-31] [ 11:13:00 ق.ظ ]



 لینک ثابت