به گزارش پایگاه خبری_اطلاع رسانی حوزه های علمیه خواهران، واحد پژوهش مدرسه علمیه غدیریه دومین سیر مطالعاتی با محوریت مقاله: «سبک زندگی اسلامی ایرانی مبتنی بر بیانیه گام دوم» برگزار کرد.

     «خدیجه نجفی» معاون پژوهش مدرسه علمیه غدیریه شیراز با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در بیانیه گام دوم گفت: مصداق عینی و خارجی پیشرفت اسلامی که هدف انقلاب اسلامی است؛ ایجاد تمدن نوین اسلامی می باشد و مهمترین بخش آن سبک زندگی اسلامی است که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)  یکی از تعابیری که در بیانیه گام دوم به کار برده اند، مقابله با ترویج سبک زندگی غربی است؛ چرا که فرهنگ غربی ذهن ها و فکر ها را مادی می کند و آرمان های معنوی و تعالی روح را کنار می زند.

    وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی در حال یک تغییر بنیادی است و این تغییر با ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی میسر می شود و متغیر کننده آن بانوان می باشند. از این رو آشنایی بانوان با بیانیه گام دوم و تاکید رهبری بر تغییر سبک زندگی غربی به ایرانی اسلامی از ضروریان جامعه بانوان انقلابی و متعهد است.

    نجفی در پایان گفت: تقویت اراده بانوان مهمترین تاثیر در پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب و سرعت بخشی به بیانیه گام دوم دارد، چرا که زنان گردانند اصلی سبک زندگی در ایران و جهان می باشند.

غدیر

 

موضوعات: نشست های پژوهشی, ساعات پژوهش, سیر مطالعاتی
[دوشنبه 1399-03-26] [ 03:37:00 ب.ظ ]