به گزارش پایگاه خبری- اطلاع رسانی حوزه های علمیه خواهران، با همت و تلاش مدیریت محترم، مسئول خوابگاه و معاونت پژوهش و فرهنگی مدرسه علمیه غدیریه به مناسبت هفته پژوهش نشست پژوهشی ویژه طلاب خوابگاهی برگزار شد.  

   «معصومه فیروزی» مدرس، مبلغ و مسئول خوابگاه گفت: زندگی خانوادگی بهترین فرصت برای تقویت تقوی الهی ویژه طلاب و دانشجویان می باشد. اگر طلاب و دانشجویان با نظم و برنامه ریزی زندگی خود را پیش ببرند قطعا ایمان و تقوای الهی و اخلاق حسنه در آنها رشد می کند.

«خانم نجفی» افزود: افراد زیادی زندگی خوابگاهی را مملو از مشکلات می دانند در حالی که اینها مشکل نیست، بلکه سنگلاخ هایی است که باعث رشد فکری، اعتقادی و فرهنگی فرد می شود.

وی افزود: اگر انسان تقوای الهی پیشه رشد و اخلاق حسنه خود را رشد دهد آثار و برکات زیادی در زندگی اش نمایان می گردد که شیرینی و حلاوت آن باعث شیرین شدن زندگی فرد می شود.

ایشان با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: ایمان و تقوای الهی باعث افزایش اراده، تعهد، دلسوزی، عفو، گذشت، ایجاد ارتباط گیری صحیح با دیگران، همدلی و همراهی، مشورت کردن و … می شود و باعث تغییر سبک زندگی فردی از غربی به اسلامی گردد. 

 غدیریه شیراز

موضوعات: نشست های پژوهشی, حلقه پژوهشی
[شنبه 1397-09-24] [ 04:43:00 ب.ظ ]