به گزارش پایگاه خبری- اطلاع رسانی حوزه های علمیه خواهران، با همت و تلاش مدیر مدرسه علمیه غدیریه «خانم نعمتی» و معاون پژوهش «خانم نجفی» کارگاه مهارت جستجوی منابع علمی در اینترنت، کتابشناسی ابزارهای پژوهشی در محیط وب و … با حضور «دکتر مومن زاده» پژوهشگر و مدرس حوزه و دانشگاه، در مدرسه علمیه غدیریه شیراز برگزار شد.

     «دکتر مومن زاده» پس از بیان اهمیت کتاب و کتابخوانی، در سیره علمای بزرگ گفت: پژوهشگر موفق کسی است که بعد از مطالعه کتاب آن را خلاصه نویسی کند، زیرا کتابی که خلاصه نویسی نشود مثل این است که خوانده نشده، زیرا هم پژوهش وهم سازمان دادن به مطالب پژوهشی مهم است.

    وی با اشاره به اهمیت کارگاه های علمی گفت: کارگاه های علمی برای پژوهشگران هدفمند همانند کاراگاه می ماند، پژوهشگر یاد می گیرد چطور به دنبال سرنخ برود، کتابشانسی کند و داده ها را جمع آوری و در پایان به ارائه گزارش سازمان یافته بپردازد.

   ایشان در پایان به معرفی پایگاه های کتابشناسی، سایتهای مختلف پژوهشی و …  پرداختند و از طلاب مستعد و علاقه مند در امر پژوهش خواستند که برای پیشرفت خود در زمینه پژوهش از مطالعه باز نمانند و دائما به دنبال یافته های جدید باشند. 

کارگاه جستجوی منابع علمی در اینترنت حوزه علمیه غدیریه شیرازکارگاه جستجوی منابع علمی در اینترنت حوزه علمیه غدیریه شیراز کارگاه جستجوی منابع علمی در اینترنت حوزه علمیه غدیریه شیراز کارگاه جستجوی منابع علمی در اینترنت حوزه علمیه غدیریه شیراز

 

 

    

 

http://pooyesh.whc.ir/system/search?txtSearch=%D8%BA%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%87+%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%B2&subdomain=22&ntype=0

موضوعات: کانون پژوهش, طلاب, حلقه پژوهشی, کادر و اساتید, ساعات پژوهش, آموزه های کارگاهی
[چهارشنبه 1397-02-19] [ 04:57:00 ب.ظ ]